موسیقی ظهور تو...

 

عکس های زیبای عاشقانه و احساسی

                         

                         

                           

   با عینک هم

         خیال تورا تار می بینم...

 

 

                        

                   گویی فصل موسیقی ظهور تو،

 

            آغاز شده است...

     



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت12:37---13 بهمن 1393
بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون !

reza
ساعت21:40---21 مهر 1393
تصــــــور کن برف ببارد........


تـــــــو باشی و گرمی دست هایت...


آنگاه جای پایِ مــــــن و تـــــــو روی برف ها ...

♥ قشـــــــــــنگ تـــــرین تصـــــویر ِ دنیـــــــاست ♥


reza
ساعت20:04---21 اسفند 1392
سلام عزیزم.با نظرت خجالت زدم کردی.حقیقتشو بگمم یه چند وقتیه خیلی کم به وبم سر میزنم.بازم شرمندتم.از این به بعد سعی میکنم بیشتر سر بزنم
پاسخ:سلام رضا جان عین حقیقتو گفتم اشکال نداره روزگاره و گرفتاری...دشمنت شرمنده ...خوشحال میشم.


زهرا
ساعت19:50---22 بهمن 1392
مکانی برایت بهتراز دلم ندارم تنگی اش را به مهربانیت ببخش
پاسخ:مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند .... وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!


آناهیتا
ساعت12:22---18 بهمن 1392
سلام محدثه جون خوبی؟؟؟خیلی این مطلبت زیباست عسلم چرا وبتو آپ نمیکنی آخه؟؟؟
پاسخ:گلم به خاطر درسم زیاد وقت نمی کنم...ولی بی اقراق با این شعر ها من کلی کیف میکنم...


ایدا اشک تنها
ساعت17:36---17 بهمن 1392
سلام وبت عالیه گلم به منم سر بزن
مطلبات زیبا هستن..


bikasi
ساعت13:57---11 بهمن 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری بازم بهم سر بزن ممنون میشم
پاسخ:سلام.نظر لطفتونه...حتما


ایدا اشک تنها
ساعت8:39---5 بهمن 1392
سلام وبلاگت زیبا تر شده این متنت هم عالی است بای به منم سر بزن
پاسخ:ممنون گلم لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1389 | 15:36 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.